Parerea mea este ca prima mutare este 1.Te3! pentru a elimina nebunul care este foarte enervant pentru ca tine calul din f4 nemiscat.Dupa 1...Te3,urmeaza Cg2!,iar pozitia albului este complet distrusa.De aici urmeaza un atac distrugator din partea negrului. 0-1
1...-C:h3 2.g:h3-f4 3.N:f4-e:f4 0-1 si negrul obtine avantaj dupa ce ia pionul din f3
RăspundețiȘtergereTrebuia sa mai insisti aici!
RăspundețiȘtergereParerea mea este ca prima mutare este 1.Te3! pentru a elimina nebunul care este foarte enervant pentru ca tine calul din f4 nemiscat.Dupa 1...Te3,urmeaza Cg2!,iar pozitia albului este complet distrusa.De aici urmeaza un atac distrugator din partea negrului. 0-1
RăspundețiȘtergereCORECT SPUS!
RăspundețiȘtergere